Je třeba vstupenky vytisknout?
Pokud v informacích o představení není uvedeno jinak, není třeba vstupenky tisknout. Při vstupu do sálu postačí prokázat se mobilním telefonem s čitelným čárovým kódem.
Děkujeme, že šetříte životní prostředí a netisknete elektronické vstupenky.
Při nákupu vstupenek jsem omylem zadal/a nesprávný email
Kontaktujte pokladnu divadla Karla Pippicha, e-mail predprodej@chbeseda.cz, popř. telefonicky 603 881 003. Je nutné znát variabilní symbol / ID platby.
Podle platební brány GoPay moje platba proběhla úspěšně, vstupenky jsem však dosud neobdržel/a na email
Doporučujeme:
- kontrolu všech složek doručené pošty (vč. spamu, nevyžádané pošty, reklamy, sociálních sítí apod.),
- ověřit, zdali nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami,
- je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu,
- Kontaktujte pokladnu divadla Karla Pippicha, e-mail predprodej@chbeseda.cz, popř. telefonicky 603 881 003. Je nutné znát variabilní symbol / ID platby.
Vyměníte mi nebo vrátíte vstupné, např. kvůli nemoci ?
Vstupenky nevracíme ani neměníme za jiný termín.
Vrátíte mi vstupné, když dojde k mému odchodu během představení?
Vstupné nebude vráceno při odchodu z představení.