Časté dotazy

Je třeba vstupenky vytisknout?

Pokud v informacích o představení není uvedeno jinak, není třeba vstupenky tisknout. Při vstupu do sálu postačí prokázat se mobilním telefonem s čitelným čárovým kódem.

Děkujeme, že šetříte životní prostředí a netisknete elektronické vstupenky.

Při nákupu vstupenek jsem omylem zadal/a nesprávný email

Kontaktujte pokladnu divadla Karla Pippicha, e-mail predprodej@chbeseda.cz, popř. telefonicky 603 881 003. Je nutné znát variabilní symbol / ID platby.

Podle platební brány GoPay moje platba proběhla úspěšně, vstupenky jsem však dosud neobdržel/a na email

Doporučujeme:

  • kontrolu všech složek doručené pošty (vč. spamu, nevyžádané pošty, reklamy, sociálních sítí apod.),
  • ověřit, zdali nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami,
  • je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu,
  • Kontaktujte pokladnu divadla Karla Pippicha, e-mail predprodej@chbeseda.cz, popř. telefonicky 603 881 003. Je nutné znát variabilní symbol / ID platby.

Vyměníte mi nebo vrátíte vstupné, např. kvůli nemoci ?

Vstupenky nevracíme ani neměníme za jiný termín.

Vrátíte mi vstupné, když dojde k mému odchodu během představení?

Vstupné nebude vráceno při odchodu z představení.